BARA FÖR ATT.;



Bara för att jag i detta nu är så GLAD!, så måste jag skriva ett inlägg till.
Sitter hemma i min lilla lägenhet i min rätt så stora säng, i mina fulaste mjukisbrallor, ska äta knäckisar och se Mia Skärringerns "Dyngkåt & hur helig som helst" på svt play (ett tips om ni ändå inte har något att göra!).

Är egentligen rätt så stressad över allt jag ska hinna göra, men ändå så lycklig! Så nöjd med tillvaron. Och nej, det krävs inte en semesterresa för att jag ska bli det, jag känner mig bara tillfreds. Tror det är hösten, brukar känna såhär då!
Mina finaste vänner som jag är så glad över & som jag hunnit prata med (en del iallafall) & recatcha lite med.
Haft en bra helg i Sthlm, och sett HÅKAN för 9e gången. Såg typ ingeting, men det var fint ändå. Min 10e gång blir nog om några år, då Håkan inte kommer att spela på ett tag nu.
Skola imorgon, ska bli KUL. Och så Turkiet men världens finaste, bästaste, underbaraste KILLE! (Om du läser det här Gustav så ser du - JA, jag skriver om dig i min blogg ;))


Så om ni läser detta ska ni veta att - jag är så himla himla TACKSAM!
Puss på er!:*


Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0