30 SEPT.;

Den här dagen har varit lite av en karusell. Den började med att jag & Johanna åkte till gymmet klockan 08.15, rätt så duktigt ändå. Efter 1 ½ timma så åkte vi hemåt, och det var DÅ det började. Problem med min cykel.SÅKLART, vad annars? Främre cykelhjulet var typ för stort för stänkskärmen, en skruv tog i hela tiden. STÖRDE mig något otroligt mycket, och saker som stör mig, hatar jag. Mitt griniga-temprament tog över lite. Efter ett par försök att fixa skärmen, sparkar jag på den, så attt den VIKER sig istället och hjulet går typ inte att rubba. Som tur var hände detta ungefär utanför Gustav, så jag bär cykeln dit & Gustav kommer ned med verktygslåda. Efter lite krångel så slutar det med att hela stänkskärmen är borta. Går ju an nu, men blir desto jobbigare i vinter. Ett senare problem... Iallafall, jag & Johanna skiljs åt och går hem och äter lunch. Vi möts upp igen och åker till IKANO. Där är det HUUR mycket folk som helst, det är varmt och jag blir bara så TRÖTT.Vi måste gå i affärer,inne på IKEA,gå till MAXI & till Systemet. Sen skulle vi cykla hem. Varmt, sol, motvind. Och jag har skinnjacka. VARMT. När jag kom hem stupade jag i säng (älskar ju att sova middag). Johanna ringer & väcker mig klockan halv 7 cirkus och säger att hon, Ellen & Lina har börjat fixa maten och att det är dags att gå upp nu. Trosar hem till Johanna för lite mat, godis & idol :) Dagen som började ganska så kaotiskt, slutade iallafall bra! Nu ska jag kolla Skilda världar, Sandra ska precis få veta att Daniel är hennes brothaaa. Imorgon ska jag läsa avhandling & sedan fira Erris!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0