25 SEPT.;

Jag har länge letat efter ett par runda örhängen, i någon bra färg som sitter "på" öronen. Inga som hänger alltså, och idag hittade jag dom! Och en ring, stor med en orangea sten (plast...). Båda på 80 % rea. 78 kronor, värt kände jag.

Idag är jag ganska nöjd över mitt val igår - vaknade, förvisso sent, men pigg och HELT utvilad. Gick promenad med F&F i lurarna, gick hem & städade (hittade mitt CARMEX!!).

Skrattade lite åt mig själv förut, kom mitt upp i allt på att jag hade saknade VISSA klädesplagg sen i onsdags då jag hade tvättid. VET att jag var ute i tvättstugan & tog in kläderna. Så jag rev ut alla mina kläder i garderoben (som jag så ofta gör, it's a MESS)- hittade dom inte. Blev bombis på att någon av mina grannar måste ha tagit dom, inga utomstående som kommer in i tvättstugan ju.Blev irriterad - vilken idiot stjäl kläder ur tvättstugan, jag kommer ju SE att det är mina kläder om vi möts i huset liksom...
Tog iallafall mitt förunuft till fånga & gick till tvättstugan & kollade - där ligger mina kläder bredvid torkskåpet, fint IHOPVIKTA. Snälla grannar jag har ändå...Och hur kunde jag bara ta vissa av kläderna och glömma några andra?!
Haha, lite tankspridd kanske..?

IKVÄLL ska jag & Gustav göra special-lasange & kolla på Twin Peaks :) :)

PUSS

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0