24 SEPT.; LÖRDAG





Igår kom Felicia & Elin in och hälsade på mig & Johanna. Fika och bio. Vi alla satt & ååh-ade oss över Ryan Gosling.

Idag har jag & Johanna varit på stan. Lördag & löning. 30 % i typ ALLA butiker. Slog till på en prickig skjorta (äntligen), en stickad tröja & vantar. Är rustad inför vintern nu!

Har ångest inför ikväll. ALLA bara ska ut & dricka öl hela tiden. Jag vill bara sitta hemma och kolla på film. Men sitter jag hemma själv i vetskapen om att alla andra är ute och roar sig mår jag dåligt & känner mig tråkig. Samtidigt som jag blir arg på mig själv för jag känner så. Är snorig & huvudvärk-ig med.
GOSH!!

Skriv!
Postat av: Johanna

nice outfittttta-pose!

2011-09-25 @ 17:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0