22 SEPT.; TURKIET,HEMMA, VÄNNER & PROMENAD



HEMMA från Turkiet! En snabbversion av hur det var: Varmt, ca 40 graderi luften & 28 i vattnet, jag svettades mer än jag någonsin gjort, vi pluggade allt vi skulle (!!), drack öl/cola/drinkar på stranden, sov rätt mycket, åt turkisk kebab ungefär varje kväll, blev buddies med typ varenda pensionärspar på hotellet (dom var så gulliga), gick in i ungefär varenda souvernirbutik i hela Side, och tröttnade faktiskt ganska mycke på tjatande turkar tillslut :)

Nu ska jag ut på en promenad, hade bestämt för mig själv att jag skulle gå klockan 12 men fastnade såklart vid en massa bloggar. Sen ska jag plugga & ikväll är det Johni tajm :)


Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0