9 OKTOBER.; söndag

Har bara diskussionen kvar på min rapport. GLAD TJEJ. Och det ska jag göra imorgon, skriva diskussions delen klart och kanske fixa lite med det övriga. Sedan ska jag och Johanna BOXAS. Fast jag är förkyld som ett djur,typ. Var på NH igår, fast jag inte skulle gå ut, och jag borde nog stannat hemma för jag vaknade seriöst med en igensvullen hals imorse. Och då gick jag ändå inte all in, som Johanna. Hehehe.
Ska nog ha två vita helger nu, åker till STHLm nästa helg,men INTE tre. För om tre helger ska jag ha FÖDELSEDAGSKALAS. Åh så kul!

Idag har jag sovit länge,skrivit rapport och hängt med mami på Ikea. Köpte världens finaste gröna nagellack också.

PUSS

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0