19 OKTOBER.;

JÖSSES! vad trött jag är. Har suttit i några timmar och pluggat i biblan/på NH med ett par polerzz. 15 frågor på en tenta är inte riktigt normalt. Men tydligen kommer det bara vara 12 st på den vi skriver OM EN VECKA. Den 31 oktober ska jag även skriva grammatiktenta, HAHAAA. Får typ dödsångest av att tänka på det. Har typ 4 dagar på mig att plugga & på två av dom planerar jag att festa/vara bakis & fylla år. Meen men, kan ju alltid ge det ett försök.

Håller på att tvätta mina huvudkuddar nu förresten. Ska bli rätt så spännande att se om det funkar? Googlade på det *love google* och folk verkar ha lite olika erfarenheter av det. Återkommer med mitt resultat senare någon gång, kanske. Hade sköljmedel i, kanske inte var så smart?!

Ska på bio ikväll! EN DAG <3<3
Hoppas den är bra. Men känner ändå på mig att jag kommer bli lite besviken. Återkommer angående detta med.
PUSS

Skriv!
Postat av: Lovisa

Aaaaah fattar precis stressen!!!!! Men du fixar det! Hejja hejja!!!

2011-10-19 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0