12 OKTOBER.;


En liten dryg tjej på 21 höstar. Fyller snart 22, can't belive it!

Idag efter tentaplugget hemma hos Elin & hennes katter skulle jag åkt till gymmet ELLER gått ut på promenad. Men jag drabbades av akut trötthet och köldanfall, så jag tog en powernap istället för en powerwalk. Även fast en powerwalk säkert hade hjälp det med.
Hinner inte åka till gymmet någon annan dag denna vecka, sjukt upptagen tjej. KANSKE att jag hinner på söndag vi kommer hem tidigt. 
Har börjat få in ett så bra FLOW i mina gå-upp tider. Fast jag inte börjar förrens 13 om dagarna,alternativt har hemmastudier hela dagen, så går jag upp runt 8-tiden ändå. Känns faktiskt bra, man får ju lite gjort iallafall. Och jag kommer uppskatta sovmorgon på helgerna så mycket mer.
Dagens visdomsord alltså.

PUSS

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0