6 NOV.; SÖNDAG



HELLO U GUYS!
Har varit i Motala i helgen. Träffat mami & Felicia, Fanny & bebisar. Nästa söndag ska jag & Erika till Ullared *wt-tejerna*. Helgen efter det ska vi till KALMAR(uttalas med dialekt) och hälsa på Gabbie . Gillar när jag får fördriva tiden med att göra saker jag gillar tillsamans med folk jag gillar.
Pluggat bra har jag också gjort i helgen. Ska träna imorgon & tisdag. Och kanske någon mer dag om jag känner för det. Äta nyttigt. Mission: Bli fit & få långt hår. Skaffa ett extrajobb samtidigt som jag klarar av skolan.
FÅ EN FIN LÄGENHET.
Om jag orkade skulle jag skriva om lägenheten vi var och kollade på i torsdags. Blev skärrad efter den upplevelsen!

Nu - ett avsnitt skilda världar.


Skriv!
Postat av: Mrs Norris

JAG OCH ERIKA HAR OCKSÅ HÅR-ÅNGEST!

LÄNGTAR OXÅÅÅÅÅÅ.

2011-11-07 @ 00:14:29
URL: http://toodumbtorun.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0