27 NOV.; FÖRSTA ADVENT

Vet inte riktigt vad som är fel med mig, men dom senaste tre dagarna har jag vaknat runt halv 12. Det är inte så att jag vaknar tidigt & tänker att jag vill somna om en liten stund, utan jag sover som en stock och vaknar utvilad runt halv 12. Gustav också för den delen.

Trots allt detta sovade har jag dock fått rätt mycket gjort i helgen. Bland annat ett IKEA besök där vi kollade ut lite grejer vi vill ha, ett biobesök och idag slog jag på stort och gick (i stormen) till gymmet. Har precis planerat min lektion jag ska ha imorgon så nu känner jag mig nöjd för dagen. En kopp te och lite the sims-spelade så kommer jag nog somna gott!

BYEBYE

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0