3 MAJ.;

Lite sjukt att det är maj nu, och att det igår snöade, haglade, regnade, var tornado osv osv...
Har hört att det ska bli bättre väder på fredag, vilket verkligen behövs för då är det lite förfest hos mig med fina tjejer och sen UK & The sounds! Kommer bli grrrreat!

I måndags skrev jag ju att jag idag, onsdag, skulle komma att sova hela dagen. Vilket jag uppenbarligen inte gjorde, eftersom klockan är 16.52 och jag är vaken & verksam, men jag sov till klockan 14! Lite ångest på det, men det var skönt.

Sitter fortfarande i morgonrock, men jag har iallafall fått lite saker gjort idag, städat och plockat upp mina kläder som legat på golvet i typ 2 veckor. Skulle egentligen åkt och fixat nytt pass idag, men när jag googlade upp att passexpeditionen stängde kl 16 idag och jag konstaterde att jag fortfarande låg i sängen 14.30 så kände jag bara no way att jag hinner fixa mig och så jag hinner dit. Så tar det kanske imorgon istället?

NU ska jag faktiskt duscha, gå och handla lite sen över till Gustav för att laga mat & se på ett par avsnitt Mad Men (bästa) klockan 23, SENAST, ska jag ligga i sängen igen och sussa. Imorgon är det faktiskt VFU igen.

PUUUSS

Skriv!
Postat av: johanna

3:e maj? are you sure?? haha

2011-05-05 @ 21:16:55
Postat av: amanda

Haha, NOLL koll!

2011-05-05 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0