2 MAJ.;

Idag började min 4-veckors praktik period. Så himla bra med ett litet break från skolan!
Dock är jag sjukt trött, åkte hemifrån klockan 6.40 idag och kom hem typ 19.30. Och då skulle jag laga matlåda.
Men imorgon kommer bli en ännu mer intentensiv dag - jag ska ha praktik, jag ska vara hårmodell & jag ska jobba på HG 21-03.30....kommer sova hela onsdagen?!

Håkan var btw helt aaaamazing. Vilken underbar människa. Blir lite kär. Och det bästa är att Gustav är typ lika fast som jag! (Såg  Mona Sahlin utanför efter konserten, hon har tydligen bra musiksmak?!)
Har ju gjort massa annat roligt som jag inte uppdaterat er om, firat påsk, pluggat i den härliga solen, grillat & druckit rosé, träffat massa härligt folk.
Tyvärr har ju sommarvärmen ersatts med typ +1 och HAGEL, men det går ändå. På något vis gillar jag när det är lite grått & regnigt.
Nu ska jag snart sova så jag orkar med morgondagen :)

NATTI!


Skriv!
Postat av: gabriella

Stackars dennis... måste jag vara så jävla klängig?

2011-05-03 @ 09:46:54
URL: http://toodumbtorun.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0