18 MAJ.;



Sjalen ni ser på bilden är numera ett minne blott. Vet bara att jag hade den igår när jag åkte till praktiken & att jag inte hade den på bussen från praktiken. Synd, jag gillade den. Den kan i och för sig dyka upp på skolan var som helst. Förr-förra veckan tappade jag min pärla till min piercing i klassrummet. Hörde att den föll på golvet så jag kröp runt lite på golvet men sen kände jag mig så dum så jag gav upp. Förra veckan när jag sitter bredvid en elev som rotar runt i en stor ask med pennor så vänder han sig till mig och säger "här fröken, jag hittade en pärla", och det är MIN piercingpärla! WHAT ARE THE ODDS?!
Jag hade liksom tagit ut min piercing när jag tappat den men sen när jag fick tillbaka pärlan så kände jag att det kanske är meningen att jag ska ha den? Så nu sitter den där igen.
:')

Nu ska jag ta en lite PWN sen ska jag möta Johanna & så ska vi äta på HG HG HG! Fira att jag fick G på min 24 timmars tenta & hon på sin b-uppsats :)

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0