9 MARS.;

Haha, Johanna: Jag vet att det står MAJ i förra rubriken. Upptäckte det efter ett par dagar & skrattade lite åt att ingen märkt det.Haha.

Att man kan bli så trött av att vara lärarpraktikant i en F1:a 5 timmar om dagen är ett mysterium. Vill bara lägga mig ner och sova när jag kommer hem om dagarna. Men det är det värt det, för det är riktigt kul. Höll i en lektion idag & hur glad blir man inte när dom utbrister "YES!" efter att man berättat vad man ska göra. Goingarna.
Ska ha VFU under i stortsett hela maj med, längtar faktiskt lite redan!

Nu kommer straxt Johni hit och dricker kaffe, sedan ska jag plugga. Köpte btw en långkjol förut, lite random sådär. Så antar att köpstoppet is no more antar jag. Men ändå, måste börja blir mer sparsam!

TJOPP

Skriv!
Postat av: johannajohni

du KAN ej ha köpförbud.... inse fakta ;) haha men bra att du försökte...!

2011-03-09 @ 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0