31 MARS.;

Ligger i min nya,stora, sköna, hårda (den ska vara hård!) säng,njuter och dricker apelsinjucie. Njuter av att jag är pluggfri, för kvällen alltså...Få inga andra tankar.
Förtjänar att bara göra ingenting ikväll, för imorgon kommer jag sitta med grammatik plugg hela dagen lång. En fredag likom. Och mamma som skulle kommit in och hälsat på och allt. Antar att skolan faktiskt måste vara prio ett just nu för mig.
Igår kollade jag & Gurre på Håkan dvdn Explodera Bateria samtidigt som vi pluggade. Så himla fin han är. Håkan alltså. Och Gustav med. Älskar att jag har värvat min BF till & bli ett fan (om än ett litet!). Om en månad ska vi se honom på cirkus :)))
Har kommit in i en väldigt intentiv Håkan-period nu. Igen. I Göteborg shoppade jag en Håkan plansch och ännu en tygväska. Men det gör inget, man får vara 14 ibland.

Nu ska jag läsa bok (OBS!ej kurslitteratur), och försöka ignorera musiken mina grannar spelar.


Här få ni, så ni kan njuta av samma vy som jag gör just nu! HEHE

PUSS!



Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0