30 MARS.;

Åhh, två dagar sen är det April!

Sitter här hostig och helt genomförkyld. Och med en hemtenta som jag måste skriva två sidor på till. Skulle egentligen suttit på stadsbiblan från klockan 9 imorse med Johanna & Elin, men kände att det inte var något kul alls att sitta där och hosta & snörvla.
Gillar dock inte att sitta här hemma och plugga. Finns så mycket annat att störa sig på - så det första jag gjorde när jag gick upp var att dammsuga + plocka undan massa saker så jag inte har något o störa mig på. Hehe *smart tjeej*

Senare idag ska jag till IKEA och kolla på säng, för min nuvarande DÖDAR min rygg.Tanten alltså.

Sjuki-spussar!

Skriv!
Postat av: eli

känner igen säng problemet, tänker jämt att nu ska jag köpa ny men så blir jag snål! haha

2011-03-31 @ 00:09:15
Postat av: amanda

elin: ja, haha, ont i ryggen har man& snål är man...bådar ju inte gott alltså ;) Haha

2011-03-31 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0