3 MAJ.;

Updat om brödet då: var helt ok, lite för 'kompakt' kanske, men det gick att äta. Hade nog varit gott med solrosfrön i och kanske lite morot. (Du kan få smaka nästa gång du är här Johanna!)

Är så glad över att det är torsdag idag, för det betyder att det är fredag imorgon. Och fredagar måste ju ändå vara den bästa dagen? Imorgon är jag HELT ledig hela dagen, dvs inga lektioner & inget som ska läsas eller pluggas på. Det ska jag fira genom att äta lunch på stan med Gustav & träffa Johanna på kvällen.

Nästa vecka är det VFU-vecka, vilket innebär Motala hela veckan för mig. Både kul & inte kul. Roligt att kunna träffa alla Motown friends & Mami. Och att ha VFU såklart. Men jobbigt att ha med sig kläder för hela veckan, inte kunna vara hemma i Linkan & inte få sova med Gustav. Och att inte ha min cykel med, förstås. Hehe.

Puss!

Skriv!
Postat av: johannajohni

3e maj är rubriken... AHAHHAHAHA DÖR

2011-03-07 @ 08:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0