27 MARS.;

Igår när vi kom hem från Göteborg blev jag sjuk? Fick någon släng av feber och mådde skit. Så istället för att börja med min hemtenta då tittade jag & Gustav på Dexter - hade en anledning till att inte plugga alltså. Men idag mår jag bättre, har ont i halsen & i huvudet men ingen feber. Alltså borde jag ha kommit igång ganska bra med tentan. Men det har jag inte.
Var hos Gustav till halv 5, gick hem, pratade med lite folks i telefonen, plockade lite här hemma.. detta har resulterat i att jag endast har skrivit en sammanfattning. Bättre än inget i och för sig. Imorgon ska jag sitta på stadsbibblan & verkligen PLUGGA. På riktigt alltså. Ska ha skrivit minimum 2 sidor innan jag lämnar det stället imorrn. (Enda sättet som funkar för mig - sätta upp mål som jag bara måste klara, annars får jag lite lätt ångest och känner mig sämst)

Men, Göteborg då! Var supermysigt. Fint väder och jag fick handla massa våriga kläder (Gustav följde snällt med mig i alla affärer jag ville gå i utan att klaga det minsta, min bästaste!) och goood mat. Åt indiskt på fredagskvällen,
lovliii. Dock gick vi sjukt mycket. Har blåsor på lilltårna. Blir nervös av alla spårvagnar som åker hux flux överallt i Göteborg.

Om jag skulle ta tag i det där tentaskrivandet nu då....HEJDÅ!



Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0