21 MARS.;

Har en liten vovve sovandes vid fötterna på mig. Är lite hundvakt såhär på lediga dagar. Eller lediga & lediga, har skola mellan 15-17 idag, ganska värdelös tid.
Vi har varit ute på en timmes promenad, blåsigt och blött. Men väldigt nödvändig, för mig iallafall.

På torsdag får vi en hemtenta som vi ska sitta med i en vecka. Oh herregud vad tråkigt det kommer bli. Tyckte att det skulle bli jätteskönt att få ha hemtenta i denna kurs, men nu när jag börjar förstå vad den går ut på vet jag inte alltså. Kommer nog bli en riktig tråkig & svår uppgift.
Iallafall, på fredag åker jag och Gustav till Götet. Dagen efter vi fått tentan alltså, smart. Men vi är bara där till lördag så det ska nog gå. Har sett att det ska bli ungefär 10 + i Göteborg på fredag, weehoo! Bra shoppingväder.

Nu ska jag dricka kaffe.

Pussdå.

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0