16 MARS.;

En sak som jag stör mig ofantligt mycket på är dom där töntiga koderna man måste knappa in för att kommentera på blogg.se
ser typ aldrig vad det står och byter bild minst 4 gånger

Något annat jag stör mig på just nu är skolan, fy vad tråkigt det är. U på grammatiktentan & jag vet att jag inte kommer orka att plugga till den. Är så otroligt osugen på allt som har med skolan att göra just nu, inte så konstigt kanske när man får underkänt gång på gång på gång på gång, trots att man pluggar. Och tråkigt är det då, vill inte läsa svenska.
Nepp, måste nog göra något åt skolsituationen.

Men först ska jag åka till skolan, ha gruppdisskusion och seminarium.
USCH

Skriv!
Postat av: fillan

puss. 2011 har inte varit annat än ett konstigt år, så vi får skylla alla våra motgångar på att det är just det året, helt enkelt.

måste prata ihop oss om en dag då jag kan hälsa på er!



puss igen:)

2011-03-17 @ 07:57:51
Postat av: johannajohni

på blogspot kan man välja om man vill ha de där bokstäverna ;) byt blogg-sida! haha

2011-03-17 @ 09:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0