14 MARS.;



Min godaste fruktsallad som jag åt igår! Fick dock handla frukt för cirkus 100 kr, men det var det väl värt! Det är melon, kiwi och passionsfrukt med en varm sås av frysta hallon & blåbär med lite vaniljsocker & kokos i. Ni hör väl hur gott det låter? Synd bara att jag fick ta typ 1000 kort bara innan jag han äta så såsen blev typ kall.. haha.

Ska pluggeliplugga nu och vänta på att Johanna ska sluta sin skola, sedan ska vi cykla ner til stan (årspremiär för cykeltur till stan för mig!) och hoppas på att det finns biljetter kvar till Me and my army som spelar på NH på fredag. Klerran vettni! Little baby Kleerup. Vet bara inte varför jag har en sån thing för honom? Han är ju skabbig egentligen.Fast ändå snygg...

Den här vecken har jag fullt upp alla dagar, hela dagen. Ser jag fram imot! Dock är jag helt pank, buhuu.

Kaffedags nu!PUSS

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0