11 MARS.;

varför glömmer man alltid att handla viktigt när man är i affären? var på hemköp både igårkväll & nyss och både gångerna har jag glömt att köpa kaffe. måste alltså ta mig dit inom dom närmaste 24 timmarna igen, vill inte vakna upp en morgon och upptäcka att det ekar tomt i kaffeburken!

tittar på Kalle Blomqvist på tv nu. Röda och vita rosen. Herreud, fick flashbacks! Brukade kolla på Röda & Vita rosen med en kompis jag hade när jag var liten, vi var kära i den Kalles långhåriga kompis...
En hel sommar lekte vi även "röda & vita rosen" med några andra barn i vårat område, fast med ett såntdär stentroll...
Hur långa kändes inte sommarloven när man var liten?

PUSS

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0