7 JUNI.;

Kom för ett litet tag sedan hem från stan, där jag 1. växlat pengar till Spanien (6 dagar kvar!!) och 2. träffat Catta över en pastasallad. Catta bosätter sig i USA mot slutet av sommaren, så gäller att passa på att ses nu (tur att jag är i Motala all summer!).
Annars har idag varit en rätt konstig dag, vet liksom inte vad jag gjort? Varit hundvakt. Inte velat ta någon riktigt lång promenad för att jag väntat på regn/åska (som btw kom nu). Kikat lite på essän jag ska opponera på (håll i hatten, Sarah!;)). Läst lite.
Imorgon ska jag banne mig ge mig ut på en riktigt lång promenad. Tidigt!!
Sen ska jag opponera lite mer, och sen kanske bege mig mot bibblan för att låna lite böcker till SEMESTERN! Hehe. Vågar man ens ta med lånade böcker utomlands? Kanske blir fettiga avtryck av solcreme på bladen. Eller sand mellan pärmar. Haha. Kul om man lånade en bok så bah ramlar ett kilo sand ut...
Svamlar lite nu känner jag. Ska över till Gustav & se någon ball dokumentär snart.

Hängde lite med dom här två godingarna igår:


Skriv!
Postat av: Sarah

SLUTA GÖRA MIG NERVÖS MÄNNISKA!!! ;)

2011-06-08 @ 14:17:18
URL: http://inbilsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0