5 JUNI.;

De senaste dagarna har varit väldigt. Har varit i Gränna, jag har solat och blivit för full för 15 kronors öl på HG. OCH skrivit lite essä med såklart, den kan nästan räknas som klar - ska bara klura ut hur man gör innehållsförteckning som hänger samman med rubrikerna i Word.. Om någon är kunnig så feel free to help?
SÅ efter onsdag är jag en fri kvinna med SOMMARLOV! Åh, hur härligt är inte det ordet? Sommarlov ska jag iallafall ha, i ungefär 2 härliga veckor.
Och 10 dagar av dom 14 ska spenderas i Spanien, sedan blir det lite hetsigt att åka & jobba i Motala dagen efter vi kommer hem, vilket även är midsommarafton. Men jag jobbar inte hela kvällen! Jag tänker minsann ta mig dit alla motalatjejerna hänger och fira midsommar med dom!

Imorgon ska jag träffa Gabbie & Erika med, ska bli mysigt att catcha up lite :)

Har nästan bara roliga saker framför mig nu, känns nästan lite läskigt..som att något dåligt måste hända!?
Fast kom på en dålig sak nu! Min tv is breakning up with me. Helt koko är den, lille tjock-tvn.


Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0