30 JUNI.;

I fyra dagar har det varit STRÅLANDE väder & SUPERvarmt! Fyra dagar är även antalet dagar jag har jobbat. Alltså varje dag när det varit supervarmt & fint. Idag vid 18 började det regna & åska. 21.30 idag slutade jag jobbet, för helgen.
Lite typiskt, va?
Och tydligen ska det fortsätta så, med regn. Men jag tänker inte tjura, för imorgon kommer Gustav!

La precis till arbetsinfo + skola på min FB profil & tänkte "kryssa bort det" så att inte alla ska tro att jag är en FB nörd som redigerar min profil var dag, men då säger FB att "MINIhändelsen inte går att dölja". Vadå minihändelse?! Haha. Vad vet FB om det?
Lite som som när man råkar komma åt någon knapp på phonen när man är inne i meddelanden (har inte listat ut vilken knapp det är jag alltid brukar komma åt?) och det står "Inget att ångra", för att meddelandet redan hunnit bli sänt. Då tänker jag alltid att om jag skulle vara i den situationen att jag fylle-smsat något ångest-aktigt som jag samma minut som jag trycker "sänd" ångrar mig. Men då försöker lille phonen säga trösta mig och säga att det inte alls är något att ångra.
Nu kanske det blev lite invecklat, men ah, ni fattar väl ändå?

Ska läsa lite ur 100 åringen som bla bla bla... och sen sova. ÄLSKAR att jag har tid & lust att läsa böcker igen :):)

PUSS


Skriv!
Postat av: gabriella

Haha hjärtat, det är ingen knapp du kommer åt. Det är när man skakar på iphonen som det där kommer uPp.P

Jag ska nog också fortsätta läsa den boken!

PUSS PANDIZ

2011-07-03 @ 00:11:23
URL: http://toodumbtorun.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0