10 JUNI.; ATT VARA GLAD!

Idag är jag, trots lite dagen-efter-seghet & att vädret faktiskt är lite trist, så himla glad! Inte jag-måste-dansa-glad, utan bara skönt glad. Nöjd liksom. Kan ha med att göra att jag sedan 12.00 igår har SOMMARLOV!!

Har strosat på stan med Gustav idag & handlat present till mami, och mitt i all studenthets så tog mötte vi Fredrik & tog en Bosses (glass, för er icke-Lkpg bor;) ).
Igår var det lite öl & lite Harrys. Konstigt nog spelades det exakt samma Linda Bentzing låtar som det alltid gör på Harrys i Motala, något syndrom? Haha.
Innan öldrickandet var jag & Johanna på äventyr till Norrpan för lite shopping (måste ju sätta sprätt på skatte-pengarna, dumt att spara.....). Handlade två superfina tröjor, en klänning som jag spanat på ett tag & ett par sandaler, och ALLT var på 50 %. Gillar ju den rean. Var nog längesen jag var så nöjd med något jag handlade. Återigen - NÖJD!
Hehe

Nu ska jag över till Gustav för en skräckis, om vi kan enas om vilken vi kan se & lite svenska jordgubbar. Blir tidigt ikväll, imorgonbitti bär det av till Motala för lite family-time.



Skräckisdags nu, CIAO!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0