1 JUNI.;

Har precis påbörjat min vetenskapliga essä som ska vara inlämnad på onsdag. Vetenskaplig essä? tänker ni, kan medge att så tänker jag med. Vet inte vad det är som jag ska knappra ner på 7-8 A4 sidor riktigt, men jag tänker flumma. Det har jag ju klarat av att göra i snart 2 år nu, så det ska väl gå vägen denna gång med?
Har skrivit inledning, syfte & frågeställning än så länge iallafall *score*
Är AVIS på alla dom som har sommarlov! Men bara jag blir klar med den här essän så är det min tur med, i 10 dagars tid ska jag njuta av att vara klar med mitt jobbigaste år (hittills) i skolväg.

I måndags var jag och hälsade på mitt sommarjobb lite, ska bli skönt att få jobba lite. Igår vankades det fest, i viss mån iallafall - tacksittning på HG och vissa gick mer in för det än andra ;)
Trots tidig hemgång lyckades jag iallafall bli full & skratta hysteriskt mycket när Gustav kom hem till mig orolig eftersom jag tydligen satt min mobbe på ljudlös. Något som jag typ aldrig gör annars?

NEJ HÖRRNI, nu måste arbetet skrivas. Det skrivs ju inte direkt av sig själv... heheh *torrt vuxenskämt*

Skriv!
Postat av: Sarah

Men visst vore det väl fint om de gjorde det? Själv har jag kommit precis lika långt som du och jag tänker också flumma loss. Förbered dig på att opponera på en essä fylld av ordbajs och irrelevanta saker för jag vet inte vad jag ska skriva egentligen!

2011-06-01 @ 15:05:01
URL: http://inbilsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0