9 JULI.;varning för kommande inlägg!

I följande inlägg kommer det INTE skrivas något om hur underbart det är med sommar & sol & att jag har legat på stranden hela dagen och blivit brun och fin. För det har inte hänt. Och jag tänker inte förneka det faktum att jag faktiskt är jäkligt bitter över att det inte är så. Och ikväll ska ALLA, verkligen ALLA ut och bli fulla & odrägliga. Själv sitter jag hemma i min mammas lägenhet, helt själv. Jag har 3 tv kanaler & välja på (inget bra på någon!), INGEN bra dvd att sätta på, inget internet att ladda ner eventuell film/serie på. Och just den här helgen så är det "motaladagarna", vilket för mig som bor mitt i stan, betyder att ett öl/danstält har ställts upp utanför vår lägenhet. INTE OK! Just nu spelar coverbandet "I feel like a lady". Kan inte ens höra vad dom säger på tvn (vilket iofs inte spelar någon roll eftersom det ändå inte är ngt bra på). Till klockan 02 ikväll kommer jag alltså få lyssna på dåliga covers. Kan inte ens sova bort tråkigheten.
MÅR.PSYKISKT.DÅLIGT

Men OKEJ, nu känner jag mig verkligen som en gammal bitter kärring som klagar på att "det äntligen händer något i Motala". Men hade det inte varit för det faktumet att JAG är den enda som inte ska ut & roa mig ikväll hade jag också tyckt det var SKITKUL.
Är ju typ någon festival i Norrpan också denna helg. Hade man ju kunnat vara på med, hade varit kul......

Kanske även ska erkänna att jag bara är AVIS på er alla som är ute & blir fulla & har kul ikväll.



Skriv!
Postat av: lovisa

Förstår känslan! Norrköping var ruuligt hähä ;)

2011-07-11 @ 12:14:51
URL: http://lovislane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0