4 JULI.;

CONGRATS alla americanare på nationaldagen :):)
Sjukt att det redan är 4th of july för övrigt?!

I helgen var alltså Gustav här,vi hade det allmänt bra & jag&tjejerna visade honom vad sommar-Harrys i Motala hade att erbjuda. Vi hann även med att bada i VÄTTERN! 19 grader i vattnet & ingen sol som värmde, men nu är det iallafall gjort så då kan man bocka av det på sommarens "to do list".

Idag har jag jobbat 7-16 & efter det tog jag en PW. Typ det bästa jag gjort på länge (& mest behövliga).

BYEBYE

Skriv!
Postat av: Johni

hehe tänkte bara tala om att jag blivit en aktiv läsare igen :)!!! å skrivare döööh ;) pussen

2011-07-05 @ 12:52:22
Postat av: Anonym

Skönt! Då behöver du inte bada mer i sommar alltså!!

2011-07-07 @ 15:41:09
URL: http://lovislane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0