11 JULI.; man måste dö några gånger innan man kan leva



Bjussar på en liten pic på min nya tattooi. Det syns verkligen inte jättebra & den är mycket snyggare IRL, men ändå!
Gillar stället, det är en liten hyllning till Håkan & en några små ord som kan vara bra att bli påmind om vissa stunder i livet.

Idag varit min lediga dag denna vecka, jobbar DÖDARpassen resten av veckan. Så idag passade jag på att åka in till Lkpg och titta till lägenheten/shoppa några reasaker/äta med Johanna och att träffa Madde över en kaffe nu ikväll.
Och nu sitter jag i tvsoffan hemma hos mor & väntar på nyheterna & vädret  *pensionären*
Ska väl sitta här ett tag till sen sussa, har ont i ryggen också *pensionären x2*. Har jag tur vaknar jag tidigt imorgon och orkar gå prommis innan jobbet.
Åker till Sthlm fredag - måndag, så bloggi kanske kommer vara död ett tag nu, SÅ PUSS PUSS


Skriv!
Postat av: Sarah

Så himla fin Amandis!



Kan trösta dig med att jag inte bara är pensionär, jag är fattig också. ;)

2011-07-12 @ 17:58:22
URL: http://inbilsk.blogg.se/
Postat av: Anonym

väldigt väldigt fint :) Och sjukt nice ben måste jag tillägga. LCHF är vägen till det benet var det en fågel som viska i mitt öra!

2011-07-12 @ 18:53:48
URL: http://lovislane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0