CRAZY LOVE

Idag mina vänner köpte jag någonting jag aldrig tidigare haft i mina ägor, ett klädesplagg jag nästan känt förakt och äckel inför, eller haft svårt att förstå att folk gillade; ett par mjukisbrallor! Grå! Och jag gillar dom! Dock blir min rumpa ännu större. Men jaaja, U can't have it all I guees.

Nu ska lägga mig i sängen och läsa lite. Imorgonbitti åker jag som sagt till Stockholm och träffar min finaste kille. Är typ pirrig!Hihi.


Skriv!
Postat av: gabriella

ohhh, jag köpte mig ett par för inte så länge sen. mår typ psykiskt dåligt när jag har på mig dom.

kul att du ska träffa snusket! HEHEHEHH

2011-01-05 @ 10:57:35
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/
Postat av: Elljen

förakt och äckel, vafan! mjukis is the shiiiit :)

2011-01-05 @ 11:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0