9 JAN.; HEMMA

NU ÄR JAG HEMMMAAA! vet att ni saknat mig!
Var ap bra i Sthlm, fråga mig inte vad vi gjort bara för jag vet inte? tiden sprang tydligen iväg. Prövade dock på Gustavs favvogrej;klättring, roligare än väntat! Och gav betydligt mer träningsvärk än väntat!

Men nu är jag alltså back in LKPG-town, ska cykla iväg till gymmet straxt & imorgon är det skoldags. Lite tentaångest på det med. TRE tentor som ska skrivas inom en väldigt kort tid. Har nog bara ork till att klara en tror jag, lat tjej.

TJING!

Skriv!
Postat av: gabriella

men den där dirty-killen är det inte svårt att lista ut vart tiden har försvunnit! höhöh.

kämpa på med tentisarna!

2011-01-09 @ 14:47:17
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/
Postat av: fillan

jaa, vi har saknat dig pandy!!

måste ses snaaaarast känner jag:)



lycka till med tentisarna, i know you can do it!

puss

2011-01-09 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0