17 JAN.;



Idag borde jag ha skrivit en tenta, men det gjorde jag inte.. borde skämmas! Men inte heller det gör jag, ibland kan det komma andra saker imellan och ibland orkar man bara inte, man måste faktist få andas ut lite. Det finns alltid omtentor.
Imorgon tänker jag ta nya tag & börja plugga till en sådan, då har jag en vecka på mig och det borde väl räcka för för att klara en omtenta?
På onsdag ska jag även in till Fillan och blir fin i håret igen. Att jag har så bra vänner! Helt sjukt,tur att jag har er!

Har varit och tränat med Johanna & Lina, och precis slukat världens gooodaste smoothie, mitt bästa! Nu ska jag duscha och tvätta, snart kommer Johanna hit och då ska jag tvinga henne dricka kaffe.

Skriv!
Postat av: johanna

haha tvinga på du, jag tar emot ;)

2011-01-17 @ 14:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0