14 JAN.;

Hemma och helt slut i huvudet efter tentan. HÅLL ALLA ERA TUMMAR FÖR MIG ATT JAG KLARAR DET NU!
Vet dock med mig att jag blandade ihop reabilitet & validitet, eller? Beskrev dom rätt & använde dom i rätt sammanhang (det vet jag tack vare dig Ellen för jag härmade dig lite där :) meeen blandade ju som sagt ihop dom. Men ett fel kan väl inte göra något u?

Egentligen borde jag verkligen plugga till tentan jag har på måndag hela helgen, men jag får se hur det blir med det imorgon. Måste höra mig för ifall folk vill ut ikväll!

Tjillevippen!

Skriv!
Postat av: Elljen

Du fixar det Amanda. Känner det på mig! Hade gärna hängt med ut om jag inte behövt plugga. Tentajävel nästa vecka:( PUSS

2011-01-14 @ 12:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0