13 JAN.;19.20

Hemma från gymmet! Funderar över vilken tidpunk som är bäst att gå dit egentligt? Det är typ jääämt ap-mycket folk där, tror på tidig morgon eller sena kvällen är bäst och inte runt 18 tiden, AMANDA!
Nu ska jag duscheliduscha, sedan ringa hit Gurra så han kan förhöra mig lite granna inför the big tenta imorgon!
Ska nog fira att jag skrivit tentan med ett riktigt fylleslag på kvällen, medans jag ändå är lyckligt omedveten om resultatet menar jag... Men först ska jag gå på stan och träffa fint folk!
Wish me luck then!HEJ!

Skriv!
Postat av: gabriella

Amandaaaaaa, stör ihjäl mig, det heter medan & inte medanS! störande



lycka till i morgon. var det jag ville säga egentligen. heheh. pusselipuss

2011-01-13 @ 19:58:59
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/
Postat av: Elljen

Mandy! Lycka till nu, du fixar detta!:) PUSSSS

2011-01-13 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0