10 JAN.;

ÅÅÅH, jag är så sämt på att plugga :(
hur kan det vara så tråkigt? vill ju läsa om något kul, inte om betygskriterier och hur dom utvecklas, nödvändigt ont I guess.
Ska iväg till skolan straxt, ha seminarium om min andra tenta - fick hjärnsläpp förut när jag skulle packa lille skolväskan, kom inte ihåg vilka böcker som vi hade till den här kursen? Eller om vi ens hade några? Kom fram till att vi nog inte hade några och packade ner ett kurskompendie istället, hoppas det är rätt? HeEHeE,tjejen med koll! Men för att vara helt ärlig så är den här svenska-tentan heelt oviktig för mig, kommer att skriva den på chans, gött om jag klarar den liksom - gör jag det inte soo what? Viktiga är att jag klarar spärrtentan jag har på fredag!

Massa babbel om tentor nu. Preeetty boring, jag vet :)

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0