ONYTTIHGETS-SVACKA

Har varit onyttig hela veckan, nu är det ju bara onsdag men vet att det kommer forstätta utför. Varje dag ska det ätas något sött. Skyller på tentan. Drack tillochmed cola till maten igår. VERY ovanligt för att vara mig. Och ingen träning hinns med heller. Kaanske att jag tränar på fredag efter tentan. Men bara kanske. Känner mig äckel-blek också. ÄR äckligt blek. Och fattig är man med. Och trött, och inte det minsta tränings-sugen, fast jag vill vara det!
Meeen, antar att man måste ha sånahär dagar för att kunna ha dagar då man känner sig super.
Nu ska jag göra potatisbullar,för första gången ever. Undra hur detta ska gå?

PUSS

Skriv!
Postat av: johanna

egengjorda potatisbullar??? Duktigt!!!!

2011-02-23 @ 18:35:26
Postat av: amanda

Johanna: Haha ja, gjorde från scratch, men inget att rekommendera faktiskt, blev skitdåligt.Haha

2011-02-23 @ 19:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0