9 JAN.;

Idag är det en vecka sen jag var på gymmet, känner liksom att jag inte hinner.
Men imorgon är jag ledig, och då ska jag banne mig ta mig dit! TIDIGT! Fick hem min klänning från asos idag och ja, den satt ju bra. Men den kan sitta bättre! Och snart tror jag även det är dags att pröva min "klänning-som-var-lite-lite-förliten-men som jag vill kunna ha" som jag köpte förra månaden. Om jag vågar.....

Imorgon ska även  jag & Johanna förhoppningsvis kunna ta oss med bil till meckat Tornby. Jag vill till ikea för att köpa en lampa, till maxi för att köpa mat och till ÖB för att köpa massa billiga skitsaker (läs schampo, balsam, hårspray och sånt som jag måste ha hos Gustav, jobbigt att släpa på en hel extra väska varje gång vi sover hos honom)-
Sedan skulle jag ju kanske passa på och plugga lite med.....


Fick för mig att jag skulle öppna en av exempeltentorna förut med som vi fått skickade till oss. Det skulle jag inte gjort. Första frågan fattade jag. Sedan tog det stopp. Herregud vad jag kommer behöva hårdplugga dom två kommande veckorna. Vilken tråkig tjej jag kommer vara.Bara så ni vet.


puss!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0