8 FEB.;

JAHAPP, så fick man U på ännu en tenta. Känner mig sämst. Och det spelar ingen roll om folk säger att "det händer alla, det gööööör inget", det känns så ändå. Som på svart & vitt att IN YOU'RE FACE, DU KAN INTE DET HÄR.
Åker till skolan nu & kämpar på ändå.


och PS. om ni ska bli lärare, välj inte svenska som huvudämne. det suger. DS

Skriv!
Postat av: Sarah

Klart att det inte gör något egentligen men man blir förbannad, sur och ledsen på sig själv. MEN du tar den nästa gång! Jag hade ett halvt poäng över G på den här omtentan så det var på håret. Grammatiktentan spyr jag på alla redan och funderar på om jag ska anmäla mig till samtliga omtentor redan nu. Morr.

2011-02-08 @ 18:16:27
URL: http://inbilsk.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag skulle känna precis som du!! Det vet jag! Men jag säger som föregående talare, DU kör över den nästa gång, slaktar den! JA klarar den!! :) Du är ju kingen, bara du pluggar! vet vi båda! Kämpa, det lönar sig :)! Puss

2011-02-08 @ 19:47:47
Postat av: felicia

nästa gång klarar du den pandylove, in your face! ;)



puusss

2011-02-08 @ 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0