28 FEB.;

Jösses så trött jag blev. Kanske måste gå & powernapa lite.
Imorgon är jag "ledig", så skööönt. Ska åka iväg och träna skapligt tidigt då tänkte jag.GÖTT!
...sen ska jag läsa 3 kapitel & svara på typ 20 instuderingsfrågor. Inte lika gött.

Hade ännu en skön, bra & nykter helg. Med risk för att låta tråkig, men jag är så nöjd över att jag inte är fest-sugen. Slippa vakna bakis, slippa köpa fyllemat, slippa ångest för att man köpte fyllemat..slippa vara bakishungrig.

Iallafall,lördgen var en dag fylld av massa vänner, och i söndags var det loppis & ikea med Erika & Johanna.
På kvällen såg jag och Gustav på Jacobs Ladder. Fattade ingeting?

Sååå, hur har köpstoppet gått då? Nu när jag varit både på stan, ikea & på loppis.Med pengar på kontot dessutom.
Har faktiskt varit riktigt duktig! Köpte dock 1 BH och tröja på stan i lördags, men det var för "jobb"-pengar, så det räknar nog inte riktigt :)

Imorgon är det mars, äntligen!
puss!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0