26 FEB.;



Här ser ni min underbara frunch jag precis avnjutit. Äggröran ser ju inte sådär jättegod ut kanske, men det var den! Och det som ser ut som citronskivor är vit grapefrukt. Kul om det varit citron iofs.Haha.

Nu ska jag göra mig iordning, ska träffa Erika&Sara och fikelifika.
Har btw infört köpstopp för mig själv tills NÄSTA studiebidrag kommer. På kläder alltså. Kan bli mycket spännande att se hur detta kommer gå.

Har förresten fått nya grannar. Antal gånger dom gjort störiga ljud:3.
Okej, att borra sent en fredagskväll precis när man flyttat in, fine. Att kolla på actionfilm en  fredagskväll, kan jag med gå med på. MEN, att spela någon typ av glamrocksmusik (kizz?) klockan 9 en lördagsmorgon? INTE OKEJ!
Verkar som att dom ställt sina sorroundhögtalare precis mot väggen jag har min säng :(
Funderare på att banka lite i väggen, men vågade inte riktigt..
Saknar dom förra grannarna dom jag inte hörde ett endaste litet pip ifrån.


Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0