25 FEB.;

Vill skämmas lite när jag tänker på min prestation under tentan. Men skönt att den är över, så man kan "ta helg". Haha, har svårt för folk som "tar helg", och som använder sig av "tjeja" istället för tjej.
Och så var resan bokat, 13 - 23 juni är vi 8 st som befinner oss i la spania alltså. Kanske ska börja öva in spanskan? Kan säga :
PAELLA
OLÁ (vet att det inte stavas så men det låter ju så!)
CHICA

Skriv!
Postat av: Anonym

Glöm inte: "Una cerveza por favor." "La cuenta por favor!" Que hora es?" (Nej inte hora som i hora.) "Me llamo Amanda."



und so weiter. ;)



För mig blir det omtenta i april, det kan jag garantera, hoppas att det gick bra för dig!

2011-02-25 @ 19:34:52
Postat av: Sarah

å det var ju jag som skrev det där innan då... hehe

2011-02-25 @ 19:36:36
URL: http://inbilsk.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sara: Haha, undrade lite var det var för galning som kommenterade på spanska!:)

2011-02-26 @ 11:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0