2 FEB.;

Började dagen med ett psykbryt hemma hos Gustav. Han har ingen helkroppsspegel & förstår inte problemet. Föreslog att jag skulle ta en stol & ställa mig på och kolla i badrumsspegeln.. betedde mig nog ganska exakt som tjejen från youtube klippet som "inte har några kläder".
Sedan rullade det på med 4 timmars tjat som grammatik, kände mig som ett frågetecken. Buuhuu.
Efter det en timmas genomgång av litteratur kunskaps-tenta, som jag inte ens gjort, men ska göra den 17e.

Kommer hem och nu har jag seriös huvudvärk. Är kanske bra att jag inte fått mina böcker än, är ju iallafall en rätt bra ursäkt till att inte plugga?

Ska träna bodypump kl 17, själv! Är lite rädd. Gillar inte att vara på gymmet ensam, känns som att alla kollar. Var iallafall 35 min på bandet igår.
Uppmanar även alla att titta på "vem vet mest" ikväll, papi är med :)

BYYE

Skriv!
Postat av: gabriella

ALLTZÅÅÅÅÅ whatupppp med att killar inte har någon jävla helkroppsspegel? MEN HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ! Får panik!

2011-02-02 @ 14:53:31
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/
Postat av: johanna

hahahahaha jag kände mig så naken en månad utan helkroppsspegel... Bodde fan PÅ toalocket ;) Funkar inte!

2011-02-02 @ 22:12:23
Postat av: bibi

hahhaa amanda när jag kom hem i natt och läste din blogg så gick jag direkt in på svt play och kollade på hela avsnittet. vad söt och duktig han var!

2011-02-03 @ 22:21:36
URL: http://bibss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0