16 FEB.;

Kom precis hem från det mest crapy (?svårt med böjningen där..) träningspasset ever. Mår så dåligt när det är typ ÖVERbefolkad vissa tider.Orkar inte.
Skulle börja med att köra på bandet i 25 min tänkte jag för att sedan köra på crosstrainern 20 min. Då är bandet typ helt cp, och huuur segt som helst. Ökar varken farten eller nivån. Så blev bara 17 min = värdelöst. Ställde mig på en crosstrainer istället. Ställde in 20 min men körde bara 12, kom underfund med att jag hatar att köra crosstrainer. På 10 min hade jag bara brännt 53 kcal, och var ändå huur varm som helst, när jag kör på bandet brukar jag bränna minst 100 kcal under 10 min.
NEPP, nu har jag konstaterat det ännu en gång: det går inte att gå till gymmet mellan klockan 15 - 18.
Går dit imorgon förmiddag istället, efter tentan.

Kom på att jag drömde typ sjuka drömma inatt med? Haha. Första gången på typ två veckor som jag sov själv, kanske berodde på det?

Nu ska jag duscha! PUSS

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0