15 FEB.;

Ska läsa en text till, som visserligen är på 23 sidor, men sedan har jag läst mer än tillräckligt för idag! Vilket iochförsig känns bra, det är bara såå tråkigt att traggla sig igenom långtråkiga texter om skolbibliotek och tryckfrihetesförordningens bla bla bla...
Skulle vilja åka och träna egentligen, men drar mig för att det är så äckligt kallt & blåsigt ute. Ska nog passa på att träna imorgon när jag ändå har skola till 12.. fast då borde jag egentligen åka hem och plugga? ÅHH, det är för få timmar på ett dygn.

Gjorde den godaste salladen förut, med massa gott i, som bacon, fetaost, ruccola, morot och majs. Det bästa: att det räcker till kvällsmat också!

Alla bloggisar bara skriver om våren. Att det börjar bli vår ute (iallafall förra veckan, när snön försvann typ).
Men get real, det är bara februari!? Om en månad kan man börja längta, det är ingen idé att börja hoppas för tidigt för då blir man bara besviken! *pessimisten*
Men faktiskt, det vore huuur skönt som helst med vår,visst. Men två månader till får vi nog gå och släpa på våra fula halsdukar och vinterjackor (hatar min!!).

Den här bilden är tagen i april förra året. Det var kallt, och blåsigt! I APRIL!
:(

Skriv!
Postat av: johanna

deppigt AMANDA! ;*)

2011-02-15 @ 20:16:00
Postat av: Amanda

haha,neej, FACE REALITY ;)

2011-02-15 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0