14 FEB.; <3

Vad menade jag med "kravall utan kravall"?Haha. Menade ju såklart kravall utan OVERALL.
Kravallentin var det alltså the big happening i lördags, och det var helt okej kul.
Och igår var en helt vanlig bakisdag, med thaimat & film.

Idag är det ju alla hjärtansdag, Gustav & jag ska laga 3-rätters (och se på ett Dexteravsnitt misstänker jag?).

Fick ett mms förut med ett alla hjärtansdag-hälsning på, från ett nummer jag inte hade inlagt i mobben. Kollade upp nummret & då är det en tjej från skolan som jag jobbat i grupparbete med. Misstänker ju att hon skickat fel & undrar om jag ska skicka tillbaka och tacka,och skriva att hon nog skickat fel? Tänk om hon tror att hon skickat till rätt person men skickat till mig & så får aldrig den rätta personen det fina mms-et? Eller om hon skickat till mig med mening och så skickar jag tillbaka och skriver att hon skickat fel?! Det känns ju dumt.. spelar nog med!

Men nu måste jag ta tag i mig själv & plugga till tentan som är på torsdag.

Puss!


Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0