11 FEB.;

Plugga,jobba,träna, träffa folk, städa, laga mat, handla.
Det är det tänkt att jag ska hinna med alltså. Suck. Måste nog välja bort något. Och antar att det får bli att jobba, men då är problemet att jag VERKLIGEN behöver pengarna. Halva min inkomst går åt til hyran, och den andra halvan försvinner tydligen väldigt fort.
Får så ont i huvudet av all denna stress, har haft det hela veckan. Inte kan jag koncentrera mig heller, jag tänker bara på allt annat jag måste göra vilket leder till att jag inte får in ett dugg av det jag försöker läsa i huvudet.
MEN, jag tänker att om jag bara klarar tentan jag har på torsdag denna vecka, så kanske allt löser sig ändå. Klarar jag inte den tentan ligger jag efter i en hel kurs. Usch, vill bara lägga mig ner och tjuta när jag tänker på det. Det är inte bra, verkligen inte. Det är verkligen att misslyckas, det är bara att jag erkänner för mig själv.
Om och om igen tänker jag att jag kanske ska ta studieuppehåll i ett år. Fast jag verkligen inte vill, men det går uppenbarligen inte så bra för mig nu. Men vad ska jag göra isånnafall då?


Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0