1 FEB.;

Precis hemkommen från skolan, vi håller på med det svåraste nu (för mig iallafall); grammatik. Det går bra så lång som till substantiv, adjektiv & verb. Det man fick lära sig i grundskolan liksom, men när man kommer till pronomen, adverb, partikelverb & alla möjliga krångliga former är det liksom inte så lätt längre. Och jag har inte ens fått hem kurslitteraturen än. SUUCK! Får plugga hela helgen lång så ska det nog gå iallafall!

Träningen igår gick inte överdrivet bra, att gå dit straxt efter kl 17 visade sig inte vara någon bra idé - ALLA band/crosstrainers/cyklar var upptagna. Folk stod liksom och väntade på att något skulle bli ledigt. Så jag körde bara 30 min på crosstrainern. Tänkte gå dit runt 15 idag och hoppas på bättre tur!

TUDILUU!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0