5 DEC.; kl 16.20

Blev ingen träning i fredags trots allt, pappa fyllde år så det blev öl & middag istället.
Däremot ska jag träna box idag! Har haft ett litet uppehåll på 2 (?) veckor från boxningen. Är typ rädd för jag vet hur jobbigt & svettigt det kommer vara.
För övrigt fick jag pang bom ont i min tand idag och självklart, ett litet hål har hittat ett hem i min lilla tand. Fick som tur var tid redan imorgon hos tandis. Men shit vad längesedan det var jag var där! Lite pinsamt...

För att nämna något om helgen kan bara säga att det var SÅ kul i lördags. Längesedan jag hade en så rolig utekväll. Att man kommer hem kvart över 5 borde väl vara beviset på det?
På torsdag hoppas vi på en lika bra kväll, då Deportees ska spela på HG :) :)


Om cirkus 2 veckor flyttar jag & min fina Gustav ihop (dont u dare use the S-A-M-B-O word. låter så löjligt). Något jag verkligen ser fram emot!
Slippa ha en ständig diskussion om hos vem av oss vi ska sova (jag vinner ändå i 99% av fallen), jag slipper släpa på grejer när vi är hos Gustav,Gustav slipper köpa hem frukost som jag kan äta när vi sover hos honom, slippa trängas i dom små,små köken när vi lagar mat tillsamans, slippa betala allt x2 typ och faktiskt kunna LEVA tillsamans. Hoppas att allt nu faktiskt blir som jag/vi tänkt oss (iallafall nästan) & att vi kan hålla sams 98 % av tiden :)




PUSS OCH HEJ

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0