1 DEC.;




Har hört rykten om att årets julkalender har potential? Ska nog kolla på svt play innan jag ska sussa.
Men det är alltså SENARE ikväll. Nu ska jag bara powernapa, för jag är hemkomen från praktiken och helt slut. Huvudvärken bara tränger sig på preciiis vid pannan och bakom öronen. Efter min lilla sömnlur (tur? lur? tupp? är så trött att jag inte hittar orden!) ska jag gå promenad och äta kvällsmat med Erika & Johanna. SÅ.HIMLA.MYSIGT. Längtar! En första december-middag bara sådär.

Fan vad jag skriver om SJUKT TRÅKIGA SAKER. Alla mina 13-14 stadiga läsare borde få en stor eloge för att ni ens orkar bry er om mina inlägg?
Imorgon ska jag traska till skolan för ett seminarium mellan 10-12 - få gruppuppgift -jobba med grupparbete - träna (HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag orkar) - hem och göra absolut INGET, mysa med Gustav möjligtvis.
På lördag däremot, då åker finkläderna på för då är det NH & OhMy! Ska vli så kul!
Detta innebär att söndagen troligtvis sovs bort.



PUSS OCH HEJ

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0